lets dance ♥

Det är sjukt vad jag varit trött idag och jag mådde riktigt dåligt i skolan, började nästan gråta eller det kom en liten tår vid bussen för jag hade så ont i magen att jag inte kunde stå upp. Somnade när jag kom hem, vaknade halv sju försökte äta, somnade vaknade runt åtta. Pratade i telefon lite. Jag hade egentligen tänkt att träffa matilda men vi är nog lika trötta båda två haha. Kollade mig precis i speglen och jag ser ut som ett lakan med röda ringar runt ögonen. Jag ska inte göra någonting ikväll bara duscha och måla om mina tånaglar. Jerker kommer och sover här senare det är den enda. Och jag ska se lets dance, hade helt glömt bort det haha har lite avsnitt att ta igen.

två "utstickare":
Gudrun har ju EXTREMT fina ben jäklar det är ju sjukt att ha såna ben och speciellt när man är lite äldre.
Jag vill sola och bli brun NU man blir mycket piggare då och känner sig snyggare eller ja jag i alla fall :P.



Ni får ha en trevlig helg med mycket fredags mys :)
bild sen i sommaren, snyft ;) pusspuss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0