ledigdag ♥

Egentligen skulle vi varit lediga idag men eftersom vi har prodjektarbete denna veckan var vi inte det.

Jag fick väcka mamma för jag inte skulle hinna gå till bussen så hon kör mig dit men den är 40 minuter sen alltså hade jag både kunnat sova en halvtimme till och gått i lugn och ro. Har varit helt slut hela dagen och jag minns inte vad jag gjort mer än att jag åt lunch på café&le.

Slutade en timme tidigare i alla fall och har varit med jerker hela kvällen  och typ sovit lite. Nu ska jag skriva lite i loggboken om jag kan och sen ska jag sova, eller nu ska jag sova.

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0