autchi ! ♥

Jag har sån fruktansvärd träningsverk sen igår ! Tyder det på tränade muskler eller dålig kondition ?

Vad vet jag, nu sitter jag i alla fall och äter och väntar på att behöva fixa mig inför teatern, halv åtta. Måndagar är den längsta dagen i skolan från tjugo i nio till tjugo över fyra. Jag hade tänkt gå till syv idag och säga att jag vill hoppa av tyskan (har äntligen bestämt mig) men hon var sjuk så jag får gå dit en annan dag.

Ja mycket mer än så har jag inte att säga, jag kan bara tänka på massa saker som jag vill ha, tillexempel en solbrännd och vältränad kropp ;) haha och massor av nya vår och sommar skor&kläder och massa massa smyken !! :D har hittat jätte fina underkläder på kappahl WOW jag handlar aldrig där för de flesta affärerna är tantiga och skabbiga men den i lund är riktigt fräch och alla bh:ar utom creem går för 99 kronor just nu så man får väll gå dit en sväng imorgon ;)!

pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0