24Februari2010♥

Brrr it's cold in here

Idag har det inte varit så kul att åka, backarna är jätte fina och solen skiner men det blåser som bara den. Gick in ganska tidigt men det är bara att ta på sig varm och tagga till för i eftermiddag.

Igår såg jag fame den var väll helt okej, eller den var bra men det var precis som att det skulle finnas ett budskap i den men jag förstod inte för det var som det var två olika haha.

Hade tänkt lägga upp en bild för det är så fint här men jag har tagit den med den andra telefonen och kan inte lägga in det på datorn haha :P

Sitter och väntar på mat, soppa mums ;)

Ni får ha det så bra :)
pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0