just dance

Detta är nog en av mina vanligaste rubriker tror jag och jag har på riktigt allvar funderat på att tatuera in det på foten...

I alla fall har det varit jul för att som inte märkt det. det känns inte riktigt som det men det kan vara för att jag inte ätit mig äckligt mätt någon av juldagarna och fortfarande är sugen på köttbullar och skinka.

22 Bytade jag julisar med tjejorna, fick en jätte god parfym, en partyväska och lite badsaker mm... när jag skulle gå hem var jag för trött så jag ringde och väckte jerker och tiggde om en plats i hans säng och självklart var jag välkommen :)

den 23 hade vi julmys här hemma hela familjen. Klädde granen, drack glögg åt julmat och spelade spel och lite efter tolv började jag fixa mig för sängen.

24 började med att mamma kom in med min julstrumpa där det befann sig en tidning och en påse bilar. Sen bar det av till sporthallen för lite friskis&svettis såhär på julaftonsmsmorgon. På vägen hem köpte jag strumpbyxor och rosor till min älskade smulan♥.

Vid tre var vi hos mormor och morfar och firade jul till sent på natten, Jerker kom förbi och när vi kom hem bytade vi julklappar. Jag fick ett jätte fint armband.

25. Spelade wii med pappa och Jonathan sen blev det hem till farmor och farfar för att fira jul men vi åt kalkon istället för julmat. skoj att träffa alla i alla fall.

26. Tog en rejäl sovmorgon sen spelade jag wii hela dagen med pappa och jerker. Senare på kvällen stack vi hem och duschade jerker sen gick vi till statiol och köpte B&J glass och hem till mig och kollade på en film jag köpt. (hemma bäst) jag kan värkligen rekomendera den.

27. har packat in presenter och städat undan lite på rummet. Har läst lite i bingo Rimér's bok en flickfotografs bekännelse Jag vill inte slua läsa. det kommer ett omdömme sen när den är utläst. Jag har även kört ett danspass på wii just dance, åh så svitt man blir ! Nu ska jag ta och fixa mig för jag är nämligen bjuden på kalas hemma hos Jessica (Jerkers syster) som fyller år idag !

långt inlägg men det kompenserar alla de dagar jag inte skrivit.

pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0