rubrik

Igår var en bra dag.

Den började med att jag vaknade brevid my love, jag fixade mig och målade naglarna och sen var det dags för thyras ett års kalas.

De var trevligt och hon är så söt lilla snäckan när hon kryper runt, och hon och mormor sprang runt som tossar när hon höll i mormors händer som stöd.

Efter det träffade jag tjejerna en stund vi snackade och lite sånt trevligt, men sen var jag tvungen att gå för att hyra film med jerker elin och andreas, vi hyrde världens sämsta film och såg inte ens hela för den var så usel.

Jerker var ensam hemma så jag sov där, och nu i morse stack jag och pappa ner till körskolan så jag har förhoppningsvis min första körning nästa måndag klockan 8.00.  Men hon skulle ringa imorgon så det kan ju ändras.

ni får ha det så bra nu ska jag börja fixa mig för denna dagen hehe.

pusspuss:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0