edge of darkness

Goodmorniiing!

Jag har varit en riktigt tjockis dessa dagarna haha, sist jag skrev var jag inne hela kvällen och hade sex and the city maraton och åt glass.

Sen har jag varit i lund med sofia och fikat och shoppat en massa, och igår var vi hos familjen persson. Mysigt värre och riktigt kul. Jag skratta så tårarna rann.

I alla fall så åt jag cheescake där sååå gott, sen hem ohc träffade Jerker, vi kollade på edge of darkness och jag åt nästan en hel påse ostbågar.

Om inte det vore nog så ska vi på kalas idag för min älskade lilla kusin fyller ett år idag.

Haha just de, jag har ätit paj och pommes på mc donalds med tjejerna också haha så efter denna helgen blir det at ta de lugnt om jag ska komma i mina byxor innan jul.





wooho jag klarade av att göra en skugga på mitt eget lila vis ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0