slutade tidigt

Hejsan,

Som tur var såg amanda mig när jag var vid skolan så jag gick till skissernas museum med henne och cassandra och tur det för jag hade fan aldig hittat dit ensam. DEt var faktiskt ganska kul, skrev klart snabbt sen slutade jag klockan elva och då gick vi till mc donalds och jag käkade pommes (H) . Sen till skolan lämna boken och jag hann med bussen hem, så snabbt det går när bussen itne stannar på varenda jävla hållplats. Nu ska vi snart till banken och efter det till trellehulla och kuratern är endå lite nervös men jag hoppas som fan att detta kan hjälpa mig så jag mår bättre och blir mer som "vanligt" igen (om det någonsin funnits ) aja ni får ha det bra    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0