lyckad lördag...?

Började min dag med att dansa, skoj skoj. Sen när jag fixat mig och sånt så möte jag jerker och vi gick runt lite i byn och kollade för det var sån "minimarknad". Efter det kollade vi på svenska holywood fruar för första gången,  jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det, det gick att kolla på men vissa var ju helt pantade.

Ja sen vid tre träffade jag matilda och pratade lite tills jag skulle till farmor och äta och sen tillbaka till jerker igen där alla var as kalas och jag var inte så jätte road. Gick och möte matidla och hittade på lite saker sen ja jag orkar inte berätta hela kvällen. Den blev som vanligt inte som planerad(folk borde lyssna mer på mig) men jag hade endå roligt för jag avslutade den med matilda&nathalie.

nu ska jag bara ta det lugn, kanske äta och sen sova.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0