HÅLL I HATTEN !!

Ja, ni som känner mig och haft no med mig svimmar kanske nu men idag var vi ute i skogen med vår no lärare (som är helt underbar) och musikklassen. Vi var i grupper och skulle utforska massa saker och jag trodde det skulle bli riktigt drygt men det var svin kul. Fastän jag inte kunde så mycket så försökte jag och gruppen jag var i var så jävla rolig, jag älskar min klass. Och dagens händelse var nog när jag skulle kolla på en spindel så hoppar någonting mot mig och jag tänker jävlar vilken stor spindel och skriker till men det var en gräshoppa haha. Ja jag är trött nu så det blir ganska bladdigt skrivit men jag hade i alla fall svin kul och jag LÄNGTAR tills nästa no lektion då vi ska renskriva ohc sammanfatta och sånt plus att det är tävling, den som kan säga flest sorter vinner, ;)

nu ska jag snart sova, jag börjar känna mig sjuk och imorgon är det genrep på teatern.

puss&godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0