fredag i blodet...

Jag har varit helt taggad för att hitta på någonting ikväll bara för att Klara den underbara var helt sprallig när hon kom in på teatern i morse så då har jag lyssnat på "då har vi fredag i blodet igen" och sen när jag skulle hem kommer martin bakom mig och sjunger den fredags mys haha. Men nu när jag kom hem så lyssnade jag på den underbart fina låten som mousse gjort till minne av en person som precis gått bort, jag känner inte för att nämna namnet efterson jag inte känner personen men jag vet många som gjorde det och jag har hört så mycket om honom och det har inte varit ett enda dåligt ord. Och då kan man bara undra varför så underbara personer tas ifrån oss. Det är inte rättvist!

I alla fall så blev jag lite nere och började tänka en stund på alla som tagits från denna värld. Men jag ska inte tänka på det så länge utan bara nu tills efter maten hade jag tänkt då jag ska börja med att njuta av fredagen på riktigt. Och som jag redan listat ut så orkar jag inte träna för jag vill äta den goda maten min mamma lagat.

hoppas ni får en bra fredag allihopa, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0