Film resention!

Hejsan, alla sura och glada och ledsna och kåta och kära och lyckliga och allt möjligt...

Träffade matilda&nathalie en stund innan kändes bra, sen stack jag och jerker och hyrde film självklart hade dom inte män som hatar kvinnor så det blev Wild child en riktigt tjej film.

Den handlar om en as rik tjej som heter Poppy Moore, hon hatar sin styv mamma eller något och gav bort til lsina vänner på en fest, hennes pappa kommer och skickar henne till en privat skola i England eller internat. Hon vill bara där ifrån och hennes rummskompisar ska hjälpa henne men sen vänder typ allting jag vill inte berätta för mycket för det stod rent för mycket på baksidan av filmen men jag tyckte dden var svin bra man tröttnade inte och blev inte så irriterad utan jätte bra och det hände saker som man inte förväntade sig.

Den får lätt 5 av 5 "stjärnor" verkligen se värd. sen har jag tagit en paus från mitt inte äta godis haha :P.
nu ska jag göra ansiktsmask ni får ha det så bra. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0