blodsmak i halsen !

Hellu, Imorse mådde jag inte så bra jag var jätte snorig och hade ont i huet och ville verkligen inte gå upp ur min varma säng men det gjorde jag endå...

Det var ganska lång tid tills vi började så jag fortsatte läsa min bok som jag läser "när kommer du tillbaka?" sen har jag varit sån nörd och typ läst mellan lektionerna haha jag är verkligen helt fast ochn u har jag suttit här hemma och läst sen jag kom hem.

Ja i alla fall så var vi ute och sprang idag och jag klarade två kilometer med värsta rivkännslan i halsen och blodsmak i munnen.
Sen på tyskan fick jag inte gå tidigare så jag sprang hela vägen till bussen och idag var jag glad att bussen var sen så jag han men fan nu hade jag blodsmak i halsen och kunde knappt andas. Jag kanske börjar bli sjuk elelr så har jag dålig kondition... Jaja om en timme ska jag träna barnen och innan det kommer jag antagligen läsa boken fastän jag egentligen borde läsa tyska eftersom vi har både läxa och ett stort prov nästa vecka.

aja vi hörs sen pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0