bara 22 grader !

godmorgon!

Sitter här ny duschad, eller ja jag har fått skäljt av mig i alla fall vår varmvattenberedare strejkar så vattnet är typ 22 grader vilket är jävligt kallt, sitter under duntäcke och försöker torka, teatern börjar om 20 minuter och jag har så jävla ont i magen, dumma mens verk och det regnar ute så jag är inte speciellt sugen på att resa mig ur sängen.

igår hyrde jag och Jerker två filmer, Walander tjuven och en shoppaholiksbekännelse(stavning). den första såg vi med papap och då somnade pappa så tog vi en liten filmpaus och träffade matilda sen kollade vi på den andra filmen och då somnar Jerker och snäll som jag är så kastar jag inte ut honom i det vädert utan han får stanna över natten och sitter här nu och försöker värma mig. aah får väl försöka komma upp endå.

ikväll ska jag på kräftskiva och jag hade tänkt raka mina ben så får väll koka vatten som dom gjorde för hundra år sen. aja får gå nu puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0