badat

hejsan!


idag hade vi idrott och vi började med att springa eller jag gick fort för jag glömmt halva ombytet hemma, fastän jag tog fram det. Och sen så badade vi så jävla härligt haha, kom försent till tyskan och missade halva förhöret haha han gillar nog inte mig. Ja och själv klart så river jag sönder mina strumpbyxor så jag får go osminkad med mjukis, kände mig som en riktigt luffare haha. nu har jag precis fått i mig lite mat och måste rusa för jag ska ju träna barnen. hade egentligen tänkt träna själv sen klockan sju men jerker är sjuk och ingen annan verkar vara så haj på det så jag ska göra kräm i stället hade jag tänkt.

aja puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0