Trellehulla

Idag gick jag upp tio i åtta och började fixa mig direkt. Farmor kom klockan nio och vi stack typ till sjukhuset. När jag suttit och väntat i 30 minuter gick jag och frågade om jag var fel och det visade sig att vi inte hade skrivit upp samam tid utan hon skrivit 10.30 och jag 9.30 fick komma in klockan tio. Sen efter det så gick jag och kollade runt inne på vahlen eller valen hur det nu stavas och hittade en hyffsat fin klänning, jag köpte inte den förrän jag var helt säker på att det itne fanns någon annan som jag ville ha. Direkt efter går jag in på vero moda för att leta efter en kofta och när jag vänder mig om hittar jag en riktig goding och det är inte nygon snygg kille jag pratar om utan en klänning! Jag blir helt förälskad det är en lika dan som jag hade på balen fast i svart och jag vet inte varför men jag fastnade för den men tvingade mig själv att inte köpa den än i alla fall ska vänta lite den kanske kommer sen.

Jag skulel egentligen jobbat men det blev förskutet till imorgon och nju ska jag snart träna. ikväll kommer bilder på vad jag köpt idag och i måndes :)

take care



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0