Söndag igen...

Uch vad snabbt veckorna går nu för tiden. Det känns som att det var igår som jag satt och skrev att veckan var slut sist. Jaja det hände inte mycket igår vi låg och kolalde på teve tills jag tyckte det var dags att sova och då släkte vi över allt och fixade oss. Jag har sovit ganska dåligt i natt men jag klarar mig nog endå.

I morse var jag duktig och handlade bullar fastän det var typ storm, eller inte riktigt så farligt men nästan. Och nu är alla mätta och belåtna, tidningen är intagen allting undanplockat och snart är det dags att hoppa in i duschen och göra mig iordning för den andra föreställningen. Jag är inte nervös än men jag kommer säkert bli eftersom det är många från teatern som kommer idag alltså många jag klänner plus farmor och farfar och fler men vi hoppas att allting går bra. Nu hade jag tänkt mysa med min pojke en liten stund till innan jag måste pysa iväg.

                                                that can not kill me, can only make me stronger

 Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0