sleeping beuty(s)

Ja, igår kollade jag och Jerker på film ochträffade nathalie en stund.

Sen på kvällen var jag med familjen och ahlbergs där det bjöds på otroligt god mat. Var helt seg och jag somnade tydligen framför en film en liten stund bara försökte verkligen hålal mig vaken. Reser mig och ser att även frida har slocknat. Går ut genom dörren och där ligger min bror i soffan och sover och filip på golvet och klappar zimba. Jag går ner och dricker lite vatten och äter lite godis, behöver socker för att vakna till. Sen går jag upp igen för att väcka min bror eftersom jag ska köra honom hem, då ligger både zimba&Flip och sover haha de är de yngsta som ska vara pigga och alla vi var helt slut medans de äldre höll igång, Jaja när vi körde jag hem tyckte jag at tjag körde fort och saktade ner för mina reflexer var inte världens bästa i de tillståndet, så kollar jag så kör jag under 50 och tycker dde är fort, helt sjukt.

Jaja vi kom hem i alla fall och nu ska jag äta frukost!

NI HAR VÄLL INTE GLÖMT ATT STÄLLA TILLBAKA KLOCKAN ! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0