skrivna mål

Jag har ju gått hos kurator nu några gånger och igår fick jga skriva upp tre mål som jag vill uppnå i slutet av kan man kalla det behandlingen ? Och alla målen var tvugna att vara possitiva så som jag ska klara spring två kilometer inte jag ska inte äta godis för det är negativa mål asså det där INTET.

ett av målen var...
 
..." Jag vill kunna planera saker och följa det" ...


Sen nu idag så pratade jag med mina föräldrar och nu ska jag börja få mina pengar själv vecko/månadspeng+ studiebidrag och det betyder ju även att jag måste börja betala allting själv så jag har gjort upp en plan och det är ju perfekt tillfälle att öva inför ett av mina mål. Jag är helt nervös att jag ska bli så galen och bara köpa upp alla pengar på skor, men det ska säkert gå bra om jag bara följer planen. Så ska jag spara alla kvitt oså jag har koll på vad jag gör av med på en månad och på vad. Haha sån gamling jag låter som men jag tror det är bra för mig.

haha nu ska jag se idol pusspuss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0