Sara the bygger ?

Tjenare,

Jag skulle ju gå och hämta den kassen med kläder och det blev en massa klydd. Beskrivningen på kvinnan var lite äldre mörkhårig i prickig regnkappa och det hittade jag men det var inte hon, hur stor chans är det på en skala ett till tio ? men efter många samtal hittade vi varandra och jag fick mina kläder. Tre linnen, en tränings bh typ massa strumpor och "tränings string" vad det nu är för speciellt med dem. Jaja sen stack jag hem till Jerker och hjälpte honom och jag lovar jag skulle passat som sån haha jobba lite sen fikarast great ! :D

Nu har vi lagat mat och hunnit se två filmer med min bror som vi "passar" fast just nu är han inte hemma och klockan är inte ens tio vad ska vi göra resten av kvällen ? Annars hadde jag nog tyckt det hade varit skönt att vara inne i denna stormen men nu när jag in te får lov att gå ut blir jag helt rastlös .

aja får väll vara social nu  


 
                                            vad tycks ? passar det inte mig ? ;)

 Pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0