målamåla massa färg

Hellu, Körde idag och det gick faktiskt skit bra ! Jag fick några motorstopp men inte alls så många som jag förväntat mig.

När vi kom hem var Petra och Thyra på besök och som hon har vuxit den lilla snäckan. Jag får inte hålla henne på dopet och det är nog tur det för det är endå nästan sju kilo som man bara ska stå och hålla så och så hade hon säkerligen börjat gråta.

Aja på kvällen stack jag hem till Jerker och vi målade om hela hans rum i gråa nyanser fint faktiskt om jag får säga det själv. Och det kom även lite folk som höll oss sälskap undertiden som vi höll på :P. Nu hade jag tänkt sova fasktiskt.


godnatt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0