klassträff på körskolan

Någon håller i min arm, jag ler lite för visst är det Jerker som ska hem, jag tar på hans hand, spärrar upp ögonen och skriker som jag aldrig skirikigt förut och slänger mig mot lampan samtidigt som någon håller mig sten hårt.

Två sekunder senare står pappa i dörren, detta var något av de hemskaste ja gvarit med om på länge, sist såg jag min kusin i gitarren och nu detta, Jag hatar när man vaknar men endå är kvar i en drömm för det var det jag var. Allting jag gjorde gjorde jag på riktigt men känslan var en dröm men detr var så värkligt att jag fortfarande kände handen runt min arm efteråt. Obehagligt och jag hade rysligt ont i halsen efteråt. Sen gick jag och skrattade år mig själv resten av dagen.

Nu ikväll var ja gpå Körskolan för sån handledar utbildning. Vi var sex "elever" varav hälften var från klassen på röda skolan haha. Det var endå lite roligt att man träffas just där så vi pratade lite och så men jävligt drygt att vara där i ca tre och en halv timme och jag var hungrig som en gris. Ja ghar inte orkat göra läxan och ingen yoga blev det igår ja ghade inte tid hur man nu inte kan ha tid med det. Men nu ska jag gå och duscha och sen sova. Vi har ca 270 glosor i tyska till på Torsdag jag vill bara lägga mig ner och gråta men jag orkar inte. dom säger att ettan är lätt hur fansak jag då klara av tvåan och trean.

Suck, och jag skrev i "ja" på vaccin saken men jag ångrar mig jag klarar inte av sprutor.

 Puss&godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0