home again

Pust och suck och stön äntlien hemma, nä men är ganska trött nu. Gjorde inte mycket ikväll, möte upp Jerker gick hem till honom spelade en runda kort sen blev vi hämtade av filip andreas och tonny och åkte runt med dem och jag trodde jag skulle spy men jag klarade mig, skrämde skiten ur en stackars kille och sen fick andreas för sig att vi skulle ta ner alla rutorna och se vem som klarade kylan längst och jag satt i mitten mellan honom och tonny i dunjaka så jag blev ganska glad, och sen kommer filip på att vi bara ska göra det i t-shirt fast jag är tjej så jag behöll min tjocktröja på fast uppkavlad. Men fy satan vad kallt det blev körde med alla rutorna nere och jag trodde vi körde i nitio men nixpix vi var uppe i hundraåtio när jag kollade och det fortsatte visst upp i tvåhundra och framrutan immade och dimma ute jag väntade bara på att det skulle komma ett rådjur. Men jag sitter ju här nu så det gick bra fast jag har fortfarande inte blivit varm än och det blev helt mysigt sen när rutorna kom upp och han satte igång värmen, körde lugnt och kroppen började tina, det är i såna stunder man värkligen njuter av livet och näsan började rinna så alla satt och snörvlade men vafan. Sen han vi hem till Jerker igen och spela en runda kort sen åkte vi med pia och hämtade Jessica och det gick betydligt lugnare. Nu ska jag snart gå och lägga mig imorgon hämtar mig klockan nio så bllir det trelleborg sen bussen hem och jobba . Pust suck och stön

 



puss&godnatt sovgott:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0