hej bloggen?

När jag var liten och skrev dagbok så var det precis som jag skrev till boken, "hejsan kära dagbok" men jag tycker det låter konstigt att skriva på bloggen "hejsan kära blogg"

Jaja, jag satte i mobil sladden i telefonen för den skulle ladda och nu när jag skulle gå märker jag att jag satt den i USB.sladden jävla pucko. Så jag ska vänta lite sen ska jag stick ut eller ja först blir det film hos Jerker "Djävulen bär prada" vi började se den innan när vi var hemma hos Jessica men jag vilel se hela, har redan sett den men jag tycker den är så bra fast jag minns inte hur den slutar. Jaja nu ska jag sluta babla jag är as tröt men hoppas på en rolig kväll endå och jag ska även måla mina naglar med något av de nya nagellacken som jag köpte idag. Jag måste verkligen sluta handla saker hela tiden !

aja ska dra nu vi hörs

puss puss "kära blogg" ha-ha-ha ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0