godnatt

Ah, så nu var den andra läxan också inlämnad så två mindre saker att tänka på. Sen imorgon bjuds det på matte prov i aulan direkt på morgonen. Jippi, önska mig lycka till jag hoppas det går bra. Matte verkar endå vara min starkaste sida om det nu säger någonting alls? nej. Jag är ganska stressad just nu och håller på att trilla tillbaka på samma sitts som jag satt innan men det ska inte få hända. Jag har börjat mitt försök att planera nu, JAg har skrivit en lista över allting jag har i läxa och måste göra mm.. och så skönt och roligt det kändes att kunna stryka två saker idag. Hoppas det fortsätter på det hållet :)

nej nu får jag sova och trömma om termer och gånger och potenser och allt vad det heter :)

puss&godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0