fri(e)dag

Hejsan,

av vanan att gå upp tidigt vaknade jag redan innan åttaq och gick upp och käkade frukost och läste no. jag tror jag börjar haja det nu. Sen vid halv tio kom en trött Jerker hit som efter ett tag låg och sov som en stock. Jag har inte gjort så mycket idag mer än att tagit ddet lugnt, snart ska jag kolla igenom manuset jag börjar bli lite orolig vilket inte är bra. Sen ikväll ska jag kanske hem till filip om det blir något annars vet jag inte vad som händer.

aja hoppas ni får en trevlig fredag :D

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0