Dance baby dance

Hejsan, kvällen igår kunde knappast bli bättre. Käkade då och sen stack jag till Jerker där han tonny ich knut var. Tonny och Jerker stack och handlade men ´Jag stanna kvar med knudan för det fanns inte plats i bilen. Och sen kom det massa folk och tillsist kommer dom två tillbaka så satt vi i kökt. Effter ett tag var det bara jag jerker tonny tobbe andreas och johanna kvar, vi satt och snackade och drack cider och hade allmänt mysigt, sen var jag ¨så trött så jag stannade här hela natten. Massa mys och prat, så glad för det :) . Sen nu i morse stack jag till dansen och nu är jag här igen och det vankas film! ikväll blir det hem till familjen ahlberg ! :D

puss:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0