bråkig maskin!

Hejsan,

Jobb dagen började med att jag klippte ut ca. 250 små bitar plåt som jag skulle borra och när jag borrat dem skulle jag böja dem och när jag skulel göra det så ser pappa att hålen är fel, alltså han har satt ut måtten fel så det är bara att börja om från början. Så när jag väl kommer till böjmaskinen igen så bråkar den med mig sen bara slutar fungera, så efter många omstartningar på maskineriet så provar pappa och det går hur bra som hälst så ställer jag mig och den slutar fungera. Så jag bråkade med den tills jag var klar vid lunch. Pappa undrade om ja gville göra mer men jag kände att jag kommer skada mig om jag skulle fortsatt så jag stack hem och jag är svin trött och deprimerad&rädd efter enu en vägning som går uppåt.


Klicka för att få större

 


Bild1:Känningen från ginatricot.

Bild2:Rosa bandet-stadium, ansiktsmaskar-H&M, make up sak i silikon& Dream mate mousse-kicks (de valde 020 cameo till mig tycker kanske att den är lite för ljus men annars hur bra som hälst).

Bild3: Pads-Kicks, BH- ginatricot, skrubbvantar från hm.

Bild4: Hårfärg-brillance 880(mörkbrun) från kicks

haha nu känner jag mig löjlig men vafan jag har inget bättre för mig, elelr jo jag ska vila en stund nu sen ska jag gå ut i det fina vädert ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0