bara några timamr kvar...

tills jag slutar och det blir helg :D...
det är ju sista skoldagen för denna veckan, sitter på tyskan nu och hittade en rolig bild på min dator som klara gjort. Har haft datorkunskap vilket var riktigt tråkigt eftersom min dator dog så jag måste göra allting hemma och lämna in till honom. Vi fick tillbaka proven jag fick 2.5 poäng från godkännt och det är bättre än vad jag förväntat mig så jag är nöjd :)

haha jaja får väll gå och sätta näsan i boken nu haha sen ikväll blir det dansföreställning :)

klaras klaras bild ;) haha ha det bra puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0