äntligen !

Jeej, sovmorgon gjorde min dag jag var skit glad enda tills jag fick tillbaka min krönika fick G+, vist det är bättre än ingen men blev besviken för jag kände att jag la verkligen ner tid på den fast sen läste jag amandas och förstod varför jag inte fick bättre hennes var skit bra. Jaja men nu är jag glad igen satt brevid en snygging på bussen haha. är inte helt säker på vad som händer ikväll, snackade med nathalie och hon skulle höra av sig när hon och matilda kom hem men jag vet inte när det är så innan det blir det kanske lite chillkrök med jag vet inte vem än. haha vet inte så mycket mer än att jag ska äta om 45 minuter och sen fixa mig för kvällen. Jag vågar knappt skriva det för då kommer det säkert inte bli bra elelr så mår jag inte bra men jag ska försöka se på saker mer positivt och våga vara glad och se fram emot saker :).

hoppas ni får en härlig fredagkväll :D<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0