Vi drar in till malmö...

Ja, igår blev det en lugn kväll hemma framför teven med familjen och Jerker, vi såg dansbandskampen och jag tyckte spootlajtz skötte sig skitbra även om jag inte kan kalla det dansband men skit roliga och bra var dem. Dock tyckte jag lite synd om hon Carina för hon var så mycket dansband så det var löjligt.

Idag har jag och mamma varit i malmö och handlat julklappar till mig. Ochj ag körde både dit och hem, eller ja in till malmö sen bytade vi så körde hon i själva stan sen körde jag igen.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt, känner för att hyra film och äta choklad men jag får se vad som händer.

puss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0