till malmö !

Hejsan,

Jag är riktigt trött nu. Började morgonen med att "gratta pappa" somnade om och sen skulle vi till farmor. Skickade hem Jerker. Käkade frukost där sen träffade jag matilda en stund och folk gav mig ogillande blickar för mina kläder, förutom ett par killar som körde bil haha.

Jaja sen skulle hon iväg så jag gick till firman där pappa var så körde vi lite och sne körde jag in till malmö, det gick jätte bra fick itne alls många motorstopp men en dum bil tutade på mig så jag blev stressad och då fick jag. Jaja nu ska jag vila tills det blir middag sen ska jag kanske träffa Jerker&filip. Fast mamam gick in gemon dörren precis vilket betyder att jag inte får vila länge.



hoppas ni haft en bra helg, puss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0