sprutor !

Gaah, jag är helt hysterisk nu alla snackar om den jävla vaccinsprutan och jag får kramper av att bara tänka på det ! Jag vill inte jag vill inte längre. Och nej inte för att jag är rädd att bara kunna gå baklänges ? utan för jag mår så dåligt av själva sprutan jag klarar inte av nålar, plus att jag snart ska ta blodprov. Jag vill inte får lite smått panik, tänk om de säger att jag måste ta den och låser in mig i ett rum !
Nej men uch nej mår inte alls bra av att tänka på det.

Jag gjorde faktiskt NO´n innan, det gick hur bra som hälst, har lite kvar men det fixar jag imorgon :D.

nu ska jag fixa mig och sova för imorgon så blir det ju skola som vanligt.

godnatt:)


Kommentarer
matilda

jag tog aldrig den, ångrade mig haha. men det är jätte många som blivit sjuka av den, fått feber och sånt:S<3

2009-11-03 @ 17:39:33
sara

Okej, jag ska nog gå dit imorgon och säga att jag inte vill ta den längre det känns helt läskigt:P<3

2009-11-03 @ 19:25:29
URL: http://sarapatriicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0