Lugn helg

Det blev en lugn kväll igår också, Jerker sov här och vi gick och la oss runt ett eftersom båda ska jobba idag. Men innan det så kollade vi på när musse och hans vänner firar jul och nu vill jag verkligen ut och köpa julklappar !

Vaknade nio imorse så stack han hem och jag har precis ätit och snart ska jag gå och duscha och fixa mig sen halv ett blir det ner till coop. Jag vet inte riktigt om jag ska få stå där ute på julskylltningen eller om jag får stanna där inne i kassan men det lär jag väll se haha.

aja ha en riktigt trevlig första advent ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0