förbannad !

oooh ! jag är så jävla arg just nu ! ungdomarna idag har ju ingen jävla respekt !

var enda gång jag åker samma buss som småkids från Kunskaps skolan är där ett gäng som alltid är på en annan kille och jag vet vem han är och har gått i samma klass som hans bror. och de väsnas och hörs över allt och jag har varit nära på att smälla till dem så många gånger men tänk att jag ska inte lägga mig i detta men idag fick jag nog. Först var de på honom och hackade på honom och sen när han skulel av höll de på att hålla fast honom och putta på honom så han inte kom av. Då sa jag till dem fyfan vad arg jag var visa respekt för helvete !

Sen inte nog med det så somnade jag med ont i magen och vaknade med det och nu håller magen på att krampa fastän jag tagit en tablett och jag ska på kalas ikväll så jag är helt rädd att må dåligt då me ndet får vi inte hoppas.

ja nu ska jag vila och lugna ner mig lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0