Film helg !

Ja, blogg.se är skit segt igen men ska försöka få ihop ett inlägg.

Denna helgen har varit en riktigt myshelg. Först fick jag äntligen träffa tjejerna och lilla thyra. Sen fick jag ju träffa pojkarna. Igår såg jag på film med Jerker, tobbe och johanna sen sov Jerker här och idag har jag övningskört med mamma och med pappa i fredes. sen ikväll åt min älskling här så såg vi en till film.

Denna helgen har varit jätte bra helt enkelt fast körningen idag gick inte lika bra som förra gången jag fick ett X-antal motorstopp haha men det får man ta.

Hade tänkt ha en kort film kommentar innan jag ska läsa min engelska bok, ska bara läsa typ 100 sidor till tills på onsdag men det klarar jag :D.


Den första som vi såg igår var 17 again.

Jag tyckte den var riktigt bra, mycket bättre än väntat, dock kunde jag förutse typ vad som skulle hända men killarna hade noll koll. Och ett extra plus var ju att Zac efron var redet snygg i denna filmen jag har inte tyckt det innan men nu tyckte jag. och en riktigt bra skådespelare.

Jag är asdålig på att berätta tillbaka i filmer men det handlar om en snubbe som är mitt uppe i en skilsmässa och vill ändra ett val han gjorde som 16 åring. och han får chansen att uppleva det igen. ni som gillar freaky friday borde se denna. 



Sen till kvällen film The proposal

denna handlar om en riktigt bitch eller ragata eller vafan man ska kalla det som ska bli sparkat ur landet och kommer på att hon får bli kvar om hon gifter sig och mutar sin kollega.

Ja jag vill inte avslöja mer men den är verkligen sevärd och även ganska rolig jag blev ganska rörd och den var inte så förutsäg bar som såna filmer brukar vara.

Jag rekomenderar verkligen båda filmerna ! 





Godnatt :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0