suck!

Ja, suck! jag fick ju ialla fall sola hela dagen igår men idag blev det mest skugga eksemen börjar komma fram igen och jag blir tossig. När jag kommer hem kommer folk tro att jag varit gömd i en grotta i två veckor = / . 

Annars är här otroligt fint. Precis utanför vårt rum är ett gigantiskt berg med massa getter som bor där och liksom var i sverige kan man se riktiga bergs getter. Och här är en servitör som alltid säger någonting när han går förbi och jag blir helt generad och känner mig som en liten flicka haha. 

Nu ikväll har vi ätit på resturangen här på hotellet och shit vad vi fick mat haha blev mätt som ett svin.
Nu hade jag tänkt beställa en drink i baren att sitta och smutta på. imorgon ska vi in till Rhodos stad.

ha det bra puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0