utgång

Ja, det gick ju bra med städningen, haha nämen jag kom en bit på vägen. Måste ha en riktig städar dag någon dag där jag rensar ut ALLT onödigt skit för det var det ända jag hittade nu och blev trött på det. Fast jag hittade ett par byxor som var sönderklippta eftersom jag behövde trasor til lmaskeraden så jag bestämmde mig för att klippa av dom til lshorts och själv tyckte jag dom blev riktigt snygga haha kommer bild sen. Nu ska jag ut och träffa Jerker en stund sen ska jag ringa nathalie.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0