Resan

Jag glömde ju berätta om resten av resan haha.

Vi börjar då härifrån svedala och tar bussen till malmö 14.19 Där hoppar vi av vid södervärn och går på en annan buss som klockan 15.00 kör oss ner vill danmark. Vi går på båten som avgår 17.00 och sen åker vi båt hela natten. Vi ska vara i norge klockan 10 på Lördag morgon så det blir frukost på båten sen går vi i norge hela dagen och tar båten hem sen på kvällen antagligen vid fem eftersom vi ska vara hemma i sverige igen runt tio på morgonen. 

puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0