possitiv stress

gaah! många uppdateringar idag men jag är så glad idag ja gvet inte riktigt varför haha, nu har jag mycket att göra och är helt stressad men possitivt stressad för engångs skull :D . ska flytta om lite på mitt rum hihi inte mycket men byta plats på lite saker sen ska jag ta på mig kläder till att jympa i sen ska jag cykla till mormor för vi ska ha följe . Ja jag tränar med min mormor och min mamma. och jympan börjar om en halv timme så jag får skynda mig .

gammal bild men såhäär glad är jag idag ! :D

kisses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0