norge here i come !

Jaha, jag vaknade faktiskt när jag skulle idag och fixade mig på den tiden jag skulle haha, packade undertiden och blev klar snabbt. Jag orkar inte sticka ner och köpa nagellack utan ska bara ta det lugnt. jag träffade Jerker i tio minuter för att säga hejdå haha, bussen går tjugo över två men vi ska nog gå till bussen redan klockan två eftersom vi har resväskor och sån och ska möta upp folk där. Hoppas det blir kul men det blir det nog, ska ta åksjuke tablett nu snart så det inte blir som när vi åkte till tyskland med skolan.

ha det bra pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0