natti natti

Så, nu sitter jag här hemma i sängen medans min pojkvän kliar mig på ryggen, love him :)
Var taggad som fan innan älskar somamrrocken och dregen är så jävla sexig, jag vet att jag kanske är ensam om det han kanske inte faller alla i smaken men jag tycker han är riktigt het och dom är riktigt bra allihoppa och har fantaskiska uppträdanden, och för er som inte vet snackar jag om backyard babies som var på sommarrocken, ville ha en tröja men hade inga pengar:P.

Efter rocken skulle vi egentligen till mc donalds och köpa glass men träffade två muppar på vägen haha så det blev inte av, stack hem till mig åt lite mackor och nu ska vi väll snart sova antar jag. (när jasg är klar vid datorn) ;).

Ni får ha det så bra pussen Anledningen till att jag lägger in bilder alltid är för jag tycker det ser så tomt och tråkigt ut annars :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0