måndag kväll

Jo det blev inget matilda&nathalie ikväll.

Så jag spenderade början av kvällen med jerker o filip, vi var bara hos honom och snackade och tog det lugnt. Vid sju halv sju tide nstack vi ner till andreas jobb där han Kenny och Tonny var haha trevliga människor det där. Och själv klart börjar det ösregna på vägen dit och slutar när vi kommer fram. Men det börjar sen igen och här står dom och typ tar tiden på hur lång tid det tar innan det börjar ösregna igen. Hahah filip är ju sjuk han gick runt och låtsades att ha nvar typ arab och hade kepsen så uppe på huet och han såg verkligen ut som en utlänning. Vid nio tiden stack vi igen för alla tre skulle se beck haha men jag och Jerker stack hem till mig och käkade och filip hem till sig.
Nu har Jerker precis gått och jag ska kolla runt lite sen försöka sova, hostan har blivit värre och det värker i bröstet.

  puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0