man kan ju alltid drömma...

Så nu äntligen går det, måste göra om alla bilderna i picnick för att kunna lägga upp dem, om det är paint bilder från början.




Jag brukar ju sitta och titta kläder på interner och detta är ett gammalt kollage som jag gjorde typ lite efter jul eller något eller våren och det är endast en sak jag fått haha det är den gråa koftan till höger. La upp bilden för jag fortfarande vill ha klänningarna(i alla fall de svarta), den andra koftan och skinnjackan.


Och denna bilden är helt ny, ja jag är kanske löjlig men jag kommer lättare ihåg sakerna om jag gör kollage av de, önskar dock att jag var en och sjuttio 170cm för då kunde jag haft skorna utan problem nu blir jag lixom nästan 1,80 inte roligt men men man får ju alltid drömma och jag lär ju inte krympa så det är väll dags att jag börjar acceptera min längd.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0