Jobb

Ja, jag fixade mig och stack ner till coop för att skriva på mer papper, har även mer jobb onsdag nästa vecka och har jag tur så får jag extra jobb när skolan börjat. När jag varit där stack jag till Jerker eller ja jag han knappt komma dit innan han sa att vi skulle till andreas. Men vi skulle ta det lugnt så jag körde en lång omväg eller ja det kändes som det, vi handlade på preem och sen hem till honom , käkade och spelade nått bilspel. vid fyra stack vi till Fransson&bok för att hålla kenny sällskap, köpte mc donalds till dom hungrika pojkarna och själv käkade jag en paj. Efter det stack jag och träffade tjejorna en liten stund sen hem och åt nu ska jag fixa vid mig lite sen ska jag nog ut eller så blir det sitta inne hos andreas vet inte vad dom planerat.
 norge bild, dom hade skrivit massa typ ordspråk eller nogot i marken kanske poesi jag fattade nada.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0