hemma dag


Det blev aldrig att jag stack ut, jag gick och duschade men sen fick jag helt ont i bröstet så jag stanande hemma. Jerker kom och häll mig sällskap. Pratade med nathalie i telefon idag och samanlagt var det nog mer än tre timmar längsta på länge. Har även tittat på kläder på internet oooh ! i love it ! längtar tills jag får min lön då ska jag shoppa loss! eller spara till en bärbar dator jag vet inte riktigt än, det känns bara så skönt att ha det nu till skolan.
ska väll snart sova alelr någonting jag är skit hungrig så kanske ska äta först. Vet inte vad som händer imorgon, kanske nathalie&matilda? får väll se om jag mår bättre då också, känner att det börjar rinna vätska ur örat nu, öörk äckligt !

pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0