Godmorgon

Good morning, är uppe ganska tidigt idag tycker jag. Vaknade av att det var någonting som smällde så hela rummet skakakade, det är väll vinden tänkte jag men när det inte slutade så vågade jag inte ligga kvar i sängen. När jag kom ut i köket fattade jag att det var vår sån markis som slog när det blåste och därför det lät så mycket. Nu är det mindre än en månad kvar tills skolan börjar och jag är ganska nervös efter mina mardrömmar.

Ja nu ska jag snart gå och fixa mig ska bara ta det lite lugnt först, kunde inte somna igår för jag hostade hela tiden så jag är ganska trött. Sen ska jag duscha, fixa mig, hansla till pappa och efter det blir det förhoppningsvos nathalie&matilda.

pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0