Det sjukaste!

Ja, blev mysdag idag med Jerker, väkte honom vid elva så kom han hit  och när videosaken öppnat eller ja lite senare så hyrde vi film. "i taket lyser stjärnorna" jag som läst boken tyckte att dom missat jättte mycket och tagit bort hela anledningen till att Jenna och Ullis börjar prata oc hsånt. Men den är helt klart sevärd och väldigt bra skådespelare. Sne får fyra av fem flugor hihi.

Efter det spelade vi lite kort i trädgården sen in igen mös, åt och tittade på the mentalist älskar honom haha. Vid kvart över nio stack jag och skulle möta matilda och nathalie, och ja dom är dom sjukaste vännerna man kan ha, först trodde jag inte do mville träffa mig för dom tog lång tid på sig (förlåt) men sen när jag såg dom så fattade jag varför. Dom hade klätt ut sig haha hel flippade. Jaja vi satt och snackade och sånt och sen nu när jag kom hem så frågade mamma mig om jag ville anmäla mig till att vara statist i en reklam film lixom eeh, vågar jag det ? jag får ju pengar för det men så bra är jag inte och kommer vara nervös som ett svin. Ska tänka på det ett tag och sen se vad jag väljer jag som värkligen älskar reklam !

ska fixa mig nu jobba imorgon sista dagen. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0