bats ?

Jag skack ju ut för att möta matilda, så ringer nathalie och frågar om hon kan vara med så jag möter båda dom två, dom handlar och sen stack vi till dagiset, efter ett tag kom lina så snackade vi och lite sånt och jag hittade min nya vän Uffe/ Teddy/mini Jerker. När vi satt där och mörkeret började falla så kom där fladdermös läskigt. Fast lina och matilda var mer rädda än mig haha.
Stack där ifrån, ner och handalde och se nvidare till skolan. Efter en stund stack matilda och sen stack jag med efter det. Imorgon är det planerna

Vakna, göra yoga (kanske)
Träffa matilda och sola
träna med Jerker och mamma, kanske fler ;)
kanske färga håret eller gå ut eller något.

haha inte jätte planerat men endå. Nu ska jag titta på lite saker som jag skrev upp innan och titta på en sak till Jerkers födelsedag och försöka fixa lite med bloggen.

bilden är på teddy/uffe

pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0