Tisdagen den 28 December 2009

Hejsan,

Idag vaknade jag ganska tidigt, gjorde ingenting och sen vid tre tiden ? åkte jag in till malmö med matilda, gick runt och kollade lite men jag hittade ingenting eller jo present till Jerkers syster, puder och en ansiktskräm. Vi var klara vid åtta och gick till bussen men den kom inte på länge så Jerker och Andreas kom och hämtade oss, i svedala träffade jag nathalie en stund och sen kommer jerker på att vi ska till hans syster så vid tio kommer mamma och hämtar mig och nathalie så lämnar vi henne sen hem snabbt slå in sakerna och tvätta av mig snabbt sen kommer Andreas och Jerker och hämtar mig så kör vi dit med sakerna, stannar där en stund sen kör vi ute lite hämtar filip, möter Tonny men jag bestämmer mig för att jag vill hem, mina nerver tål inte alla dem plus bilar så nu sitter jag här och ska snart sova.

Pusspuss :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0